השאלות שבוערות לאנשים

אני מדבר עם חברים כדי להזכיר להם שהירוקה עדיין קיימת והיא אופציה יותר מוצלחת מכל מלחמת הכוכבים, אבל השאלות שתמיד יחזרו עליהן אחרי שהשתכנעו שירוק = צדק חברתי הן שאלות של איך תצביעו על תקציב בטחון, מה עמדתכם בנושא חוק טל, מה תעשו כדי לקדם הוראת מדעים בבתי ספר (כן, מסתבר שגם הממלכתיים הלא-דתיים בארץ יש בעיה עם לימוד אבולוציה ודברים שפעם נראו לי בסיסיים).

אז הנה עוד שאלה לפריימריסטים וגם ליושבי הראש – מה אתם אומרים לגבי הנושאים הראשונים שיצא לכנסת לדון בהם על החודש הראשון, ובראשם התקציב?

  1. עמוס
    דצמבר 3, 2012 בשעה 5:02 pm

    באתר התנועה מופיעות מאז היום בצהריים תוצאות הפריימריז. בששת המקומות הראשונים ארבע נשים ושני גברים (כמעט והיה צריך להפעיל את השריון המגדרי של שליש לטובת הגברים!).

    בנוסף מופיעה שם הידיעה אודות הועידה מחר בערב, לדיון במגעים לאיחוד פוליטי. חבל שההודעה הזו מתפפרסמת כל-כך באיחור, וחבל שאין שם יותר פרטים כדי שנוכל לדון בכך מראש. להצעה שלי לשלב ועידת וידיאו והצבעה מרחוק לטובת מי שאינם יכולים להגיע בהתראה כה קצרה אין התייחסות כרגע.

    מי שמעוניין בטרמפ מחר מירושלים לת"א ובחזרה שיהיה אתי בקשר.

  2. דצמבר 3, 2012 בשעה 11:50 pm

    נראה שלא התכוננו בזמן לענייני וידאו ואינטרנטים. אני קצת מאשים את עצמי כי בחודשים האחרונים אני טרוד בענייני בריאות משפחה ושאר צרות פרטיות, אבל אני דחפתי להטמעת אמצעים מתקדמים לדמוקרטיה השתתפותית בתנועה הזו מיום היוולדה. חבל לי שאין עוד דוחפים ומקדמים לענין.

    בכל מקרה, שימו לב שהועידה נדחתה ליום רביעי בערב.

  3. עמוס
    דצמבר 4, 2012 בשעה 1:01 am

    שמתי לב, ואני שוב לא מבין מדוע לא מנמקים את כל השינויים האלו ולא מספקים קצת יותר מידע. מיום שישי אני מתכנן איך להתפנות ביום שלישיש (בלי לדעת לאיזו שעה לתכנן) ועכשיו סיבכו אותי עם יום רביעי.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

