ראשי > הדרך, פעילות > התנועה הירוקה בשביל ישראל- פוסט פתיחה חלק ב'

התנועה הירוקה בשביל ישראל- פוסט פתיחה חלק ב'

בפוסט הקודם סיפרתי קצת על החוויות שלי מהשביל.
עכשיו אני מתכוון לדבר קצת על המטרות של הפרויקט ועל התוכניות לעתיד.
תנועות פוליטיות ומי שחבר בהם נוטות לפעמים לדבר גבוהה גבוהה על כל מני רעיונות ולהתנתק מהמציאות. התנועה הירוקה אומרת שהיא לא מפלגת נישה. שרעיון הקיימות נוגע לכל תושבי הארץ.
דרך המסע בשביל ישראל אני רוצה לנסות לבחון עד כמה האמירות האלה נכונות.
בנוסף- אני רוצה להפוך את האמירות האלה לנכונות, ע"י למידה מהמקומות שאני מגיע אליהם,
וע"י יצירת קשר בין פעילי התנועה לאנשים שאני פוגש לאורך השביל, ע"י בירור מה אנחנו יכולים לקבל ומה אנחנו יכולים לתת.
הליכה בשביל ישראל לא מתחשבת בנוחות כסף או מעגלים חברתיים היא מתחשבת בעיקר בגאורגרפיה- וזה משהו אובייקטיבי שמשותף לכולם. ולדעתי זאת דרך טובה מאוד עבור תנועה פוליטית להתחבר לציבור בארץ.

דרושים שותפים להליכה מדימונה לערד! ללא שותף ההליכה במסלול הזה לא תתקיים.
כמו כן, במקטע שלפני ערד נעבור בנחל קינה במסלול של שביל ישראל הישן שהוסט בשל תכנון המפעל בשדה בריר- בואו להשתתף בצעידה עם ד"ר שרית עוקד, ולראות את המצב בשטח.

להלן תכנון הימים הבאים:
מחר אני יוצא ממצפה רמון לחניון גבי חווה(26 ק"מ)
מחניון חוה לשדה בוקר(27 ק"מ)
משדה בוקר לנחל מדור(17 ק"מ)
מנחל מדור לאורון(18 ק"מ- מסלול קשה במיוחד)
מאורון לירוחם(כ-15 ק"מ,סטיה מהשביל)
מירוחם לעין ירקעם(כ15-20 ק"מ)
מעין ירקעם למכתש הקטן(13 ק"מ)
מהמכתש הקטן למצד תמר(22 ק"מ)
ממצד תמר לדימונה (כ-15 ק"מ)
מדימונה לערד בשביל ישראל הישן דרך שדה בריר(המסלול עדיין בתכנון)

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

