ראשי > Uncategorized > בחירות רציניות או משולבות עם הפננינג

בחירות רציניות או משולבות עם הפננינג

אתמול, בישיבה המצומצמת של צוות ההיגוי לועידת הבחירות שיתקיימו ב 11.2.11 בסימנר הקיבוצי , נשאלה השאלה איזה אירוע אנחנו רוצים. האם אירוע שיכלול דוכנים ופעילויות כפי שיהיה בפרימריז או אירוע רציני ללא כל הבלאגן בחוץ.

זוכרים את הפריימריז ? אני אישית לא הייתי שם אבל ראיתי את הקליפ והוא ללא ספק עזר לי לבחור את מקומי הפוליטי. האירוע נראה כיף וזורם. נראה שהרבה אנשים הביאו את הילדים איתם כי ידעו שיהיה להם קצת עניין. וכך הצלחנו להביא בסביבות האלף איש לאירוע. מצד שני יכול להיות שכל הבלאגן הזה לא נראה רציני ולא מתאים לבחירות למפלגה.אז מה אתם חושבים ?

את הפריימריז ניתן לראות כאן

:קטגוריותUncategorized
  1. ינואר 24, 2011 ב- 6:00 pm

    אהרו"כ

    אני לא חושב שהתנועה כרגע במצב לשמוח על משהו, אבל הפנינג ימשוך יותר פעילים ואולי אנשים שאחרת היו נשארים בבית עם הילדים או מטיילים למקום אחר.

    מה שחשוב אבל זה שיודיעו מהר מה היא רשימת המועמדים ליו"ר ולהנהגה ומה הן העמדות שלהם, ושיהיה דיבייט/פאנל/עימות בבוקר ההצבעה שההשתתפות בו לא חובה למצביעים אבל אפשרית למי שזה חשוב לו. אני חושב שערן ואלון צריכים לתת לנו עוד הרבה מאוד תשובות לפני שנוכל להצביע.

    • ינואר 24, 2011 ב- 6:10 pm

      אני מסכים איתך. ומקווה שרשימת המועמדים עם פרטיהם יועלו לאתר בימים הקרובים. זה גם היה אתמול בשיחה. בכל מקרה הרשימה תהיה סגורה רק אחרי הכנס של יום חמישי כדי לאפשר לנשים נוספות להשתכנע לרוץ להנהגת התנועה.

      • ינואר 24, 2011 ב- 6:20 pm

        אגב, שלח לי מייל כשצוות האינטרנט נפגש, אני אשמח לבוא אם אוכל.

  2. אבי דבוש
    ינואר 24, 2011 ב- 7:39 pm

    עד כמה שזכור לי, וזכור לי, המילה הפנינג לא מתארת בדייקנות את מה שהתרחש בפריימריז לבחירות. היו דוכנים של המועמדים. היו 40 מהם. אני מניח שהפעם זה לא יהיה. רוב הדמויות המועמדות להנהגה מוכרות ולא יהיו 500 מצביעים. צריך לתת את חמש הדקות לאיש, כפי שהיה (בתור מי שהנחה והיה מופקד על הספירה, אני לגמרי סגור על הקטע).
    אם השאלה היא האם, לצד כל אלה, לקיים פעילות לילדים ולאפשר למשפחות להנות מהדשא של סמינר הקיבוצים, התשובה החיובית בעיני ברורה.

    • ינואר 24, 2011 ב- 8:04 pm

      אני חושב שראיתי כמה דוכנים מעבר לחומרי התנועה. אני חושב אומנות ממוחזרת ודברים אורגנים. כמו כן מעגל התופים הוסיף עניין. יש גם אפשרות לקרוא לארגונים הירוקים והסביבתיים להקים דוכנים כמו שגרינפיס העמידו דוכן בכנס הבחירות בגני התערוכה. אם נמצא מתנדבים לארגן או לתרום פעיליות לילדים זה יהיה אליפות העולם בכנסים פוליטיים.
      לגבי ה500 מצביעים. אני חושב שאנחנו יכולים לעשות זאת. יש התעוררות בתנועה וצריך לתפוס את הגל. דיברתי בימים האחרונים עם כמה פעילי עבר שהפסיקו לתרום מזמנם והם לא ממש יודעים על השינויים, מה גם ששאלתי אותם מדוע הפסיקו אז רובם טענו שהפריע להם דברים שכבר הספקנו לתוקן או שפשוט אין להם זמן כרגע. צריכים לעבור על כל רשימת הפעילים העיקריים ולהחזיר אותם לתמונה בצורה אישית מעבר למבצע הטלפוני שהולך לקרות בקרוב.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

