ראשי > Uncategorized > רוכב אופנים במשבר/ גדעון ארון

רוכב אופנים במשבר/ גדעון ארון

בעשר השנים האחרונות אני מנסה לעשות שימוש גדול ככול האפשר באופניים ככלי התחבורה המרכזי שלי לנסיעות פנים עירוניות. גם בבאר שבע וגם בגבעתיים/תל אביב.

רכיבה עירונית היא מהירה יעילה ואפילו שומרת קצת על כושר. הדילמה בין נסיעה על הכביש לבין נסיעה על המדרכה עומדת תמיד על הפרק: על הכביש נוסעים מהר יותר ועם פחות מכשולים מצד שני מסכנים את החיים עם הנהג הישראלי המצוי לעומת זאת בנסיעה על המדרכה יש מכשולים רבים , הנסיעה מקוטעת מאוד ויש איטנרקיצה קבועה עם הולכי רגל.

בשנים האחרונות אני נוסע בעיקר על המדרכה בגלל פחד מנהגים חסרי אחריות (בעיקר כשהם פונים ימינה ולא רואים אותי לידם)

אתמול מצאתי את עצמי באחד האירועים הלא נעימים של חיי, נסעתי על המדרכה, לא מהר , באזור עם פחים ושלטים כך שצריך לזגזג על המדרכה פתאום הופיעה מולי אישה לא צעירה שיצאה מפתח הבית שהיה מוסתר כולו עם גדר חיה.

התוצאה – רוכב אופניים אחד מרוח על הרצפה עם האופניים עליו – אישה אחת שכובה על הרצפה עם חבלות קלות ובעיקר הלם רב.

את האמת אם אני הייתי יוצא מהבית ומישהו היה מעיף אותי באויר עם האופניים, כנראה שהייתי הורג אותו , אבל הפעם הייתי בצד הלא נכון של המשוואה…..

לא יודע מה לעשות – אני לא רוצה לרכב על המדרכה יותר, אני לא רוצה לרכב על הכביש.

מה עושים !@#$$

גדעון אורן – יו"ר סניף התנועה הירוקה ברמת גן

כך בקופנהגן

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

