ראשי > Uncategorized, פעילות > תגובת פעילי התנועה הירוקה לסרטון "הרפורמה במקרקעי ישראל יוצאת לדרך"

תגובת פעילי התנועה הירוקה לסרטון "הרפורמה במקרקעי ישראל יוצאת לדרך"

הקבלנים מסבירים למה הרפורמה היא הרבה יותר טובה ממה שהילדה החמודה בכלל חשבה

אביב לביא על התשדיר הציני. קריאה חובה

  1. נחי
    אוקטובר 19, 2010 ב- 1:17 pm

    אם הייתי יכול הייתי מארגן פרסומת שבה בשניה ה-20, אחרי שהיא אומרת "לא שמעת על הרפורמה", מגיע שופל ודורס להם את הארמון וכשהם בוכים מגיע קבלן שמסביר להם שהחוף נסגר לחצי שנה הקרובה לצורך ריצוף ובניה, אבל אח"כ הם מוזמנים לבוא לקנות גלידה במסעדה שתבנה פה, ושיביאו גם את ההורים, כי מינימום הזמנה 50 שקל לסועד.

  2. נחי
    אוקטובר 19, 2010 ב- 1:18 pm

    שלא יובן אחרת, התשדיר עם הקבלן מעולה.

  3. אוקטובר 19, 2010 ב- 1:26 pm

    נחי :

    אם הייתי יכול הייתי מארגן פרסומת שבה בשניה ה-20, אחרי שהיא אומרת "לא שמעת על הרפורמה", מגיע שופל ודורס להם את הארמון וכשהם בוכים מגיע קבלן שמסביר להם שהחוף נסגר לחצי שנה הקרובה לצורך ריצוף ובניה, אבל אח"כ הם מוזמנים לבוא לקנות גלידה במסעדה שתבנה פה, ושיביאו גם את ההורים, כי מינימום הזמנה 50 שקל לסועד.

    כן. האמת היא שהסרטון שלנו הופק ע"י הפעילים לפני שראינו את הסרטון של הרפורמה. אני פשוט חשבתי שאם כבר יש לנו משהו על הרפורמה וזה גם כן בחוף אז הכרחי להראות אותם ביחד.

    אני אישית הייתי מכניס את הקבלן לסוף הפרסומת עם הילדים ותוקע להם מגדל שהוכן מראש בצמוד לארמון ובצורה כזו שתחסום את הנוף לים ואת הגישה עליו. וגם תטיל צל תמידי.
    הסרטון חייב להסתיים בכך שהילדה בוכה ומגמגמת בין דמעותיה ש"ביבי הבטיח לנו שזה יהיה טוב לאזרחים".

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

