ראשי > Uncategorized > מחדשים את הבלוגיה של התנועה

מחדשים את הבלוגיה של התנועה

נכון, היה לנו בלוג כל כך טוב ומלא חיים, מלא בפוסטים ותגובות עם מספר רב של קוראים. יום אחד הבלוג פשוט נעלם ולא נשאר לנו איפה לדון בענייני התנועה פעילותה וערכיה. אבל היה מה שהיה ועכשיו צריך להתחיל הכל מהתחלה

נתחיל מהסבר מדוע אנחנו צריכים בלוג חיצוני במיוחד עכשיו שאנחנו עובדים כל כך הרבה על האתר שבימים הקרובים יחדש את עיצובו. ובכן הנסיון מלמד שככה זה עובד, היה לנו אתר ובכל זאת כולם רצו לכתוב בבלוג החיצוני. כנראה שיש משהו בלא רשמיות של הבלוג שגורם לאנשים לכתוב בקלות יותר, בלי פחד שמישהו יחשבו שמדובר בדעה רשמית של התנועה, מקום בו אפשר באמת לתת לדעות לזרום ולפתח דינוים מעניינים. אז אנחנו ננסה כולם ביחד להחזיר את הדיונים הטובים שהיו לנו בבלוג הישן, במיוחד עכשיו שיש וועידה בפתח.

אני מזמין את כולם לכתוב בבלוג, לפרסם סקרים להזמין חברים ומזמין במיוחד את כל מנהלי הבלוג הישן שלנו לעזור לנהל ולהחזיר את האיכות של הבלוג הישן. אותו דבר כמובן לגבי בלוג האנגלית שלנו שכבר התחיל לפרסם פוסטים חדשים ומעניינים.


Share/Bookmark

:קטגוריותUncategorized
  1. ספטמבר 6, 2010 בשעה 4:55 pm

    אין שום תכניות ליבא לפה את ההודעות הישנות? מי מנהל כאן עכשיו ומהם החוקים?

    • ספטמבר 6, 2010 בשעה 5:06 pm

      היי עירא.
      אני כרגע מנהל את הבלוג. ואני די חדש בעסק. לכן אני לא ממש מבין מה הכוונה לחוקים. תוכל להסביר?
      אתה חושב שצריך לייבוא את ההודעות הישנות? אני לא יודע בדיוק למה יתרמו דיוונים מלפני שנה ומעלה אבל בכל זאת אני אבדוק אם יש בכלל את האופציה.
      אני אשמח לעזרה, האם אתה חבר התנועה?

  2. ספטמבר 6, 2010 בשעה 5:15 pm

    אני חבר תנועה ולפני שנתיים הייתי הרבה יותר פעיל בכל מה שקשור לירוקה ברשת. גם הייתי בצוות שניהל את בלוג הפעילים.

    אני לא יודע עד היום מתי ולמה נפל הבלוג, אבל כל עוד הוא היה פעיל, הוא היה שולח כל יום גיבוי בדוא"ל לאיתי אשר, אולי אפשר כך לשחזר את הפוסטים הישנים והתגובות. בחלק מהפוסטים הושקעו בהחלט הרבה מאמצים וחשיבה, ואני לא רואה סיבה לוותר על זה כל כך בקלות, מה גם שתכנים טובים ומקוריים עוזרים לקבל דירוג משופר בגוגל.

    • ספטמבר 6, 2010 בשעה 5:29 pm

      כן אני זוכר אותך.
      לשחזר דרך המייל? אני אשאל את איתי. אבל לפני זה אני יעשה חקירה קטנה עם דובי
      יש לי חשדות לגבי העלומות הבלוג שצריך לבדוק. אשמח אם תצטרף לצוות החדש

  3. ספטמבר 6, 2010 בשעה 5:37 pm

    הייתי שמח אבל אני גם כך חתוך דקדקדקדק עם פטרוזיליה ולימון. אני מוכן להיות"בהיכון" למקרי חירום וגיבוי בלבד, אבל לצערי לא באופן שוטף. אני עובד על זה…

    בכל מקרה, בוא נוריד את השיחה מהבלוג. אתה יכול לפנות אלי במייל.

  4. Ira
    ספטמבר 7, 2010 בשעה 6:19 pm

    הנה, זה המנוי שלי בוורדפרס.קום 🙂

  5. ספטמבר 10, 2010 בשעה 10:45 pm

    גם אני בעד לשחזר את הבלוג הישן – ולו כדי שהדבר הזה לא ישנה. אנשים עובדים וכותבים והנה נמחק כל הדבר הזה במחי לחיצת כפתור.

    אני חושב שהשאלה של עירא היא מי מנהל את הבלוג, ומה החוקים – מי משלם על הבלוג, מי אחראי על הוספת תכנים? מי עורך לפי איזה קווים. מי יכול לכתוב בו וכו'.

    בהצלחה, דרור

    • ספטמבר 13, 2010 בשעה 12:32 am

      היי דרור
      אני מנהל כרגע את הבלוג. ואני לומד את העניין על הדרך. כרגע אף אחד לא משלם על הבלוג משום שהוא ב.קום . הבנתי שיש קצת בעיות עם זה אבל אני עדיין לומד את העניין. לגבי חוקים, אשמח אם תעזרו לי לגבש כאלה ובכלל לנהל את כל הסיפור. כרגע נראה לי הכי נכון שכל אחד יכול לכתוב בבלוג אך רק חבר מפלגה יוכל לערוך ולפרסם. במידה ואתם לא יכולים לעזור בכתיבה או ניהול אני אשמח לטיפים. אגב, דברתי עם איתי בקשר לתכנים מהבלוג הקודם. היה לו קצת שאריות במייל אבל אין שם שום דבר חשוב, הרוב כנראה אבוד או אצל המנהל הקודם של הבלוג.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

